انواع نهال گردو مناطق سرد
نوشته شده توسط : زهرا

انواع نهال گردو مناطق سرد

انتخاب نهال گردو که بتواند سرما را بخوبی تحمل کند بسیار مهم است یعنی در مناطقی که شرایط آب و هوایی و اقلیمی سرد است باید رقمی مورد کاشت قرار بگیرند که مقاومت خوبی به سرما داشته باشند.

شرایط اقلیمی یکی از فاکتورهایی است که بسیار مهم و با اهمیت تلقی می شود و بایستی به آن توجهات لازم را داشت.اگر گرمای بیش از حد و سرمای بیش از حد وجود داشته باشد درخت گردو می تواند از بین برود.

نهال گردو فرنور

یکی از بهترین ارقام برای مناطق سردسیر نهال گردو فرنور می باشد.این رقم بازدهی بالا و مقاومت بی نظیری در برابر سرما دارد.می توان در بسیاری از مناطق با شرایط اقلیمی سرد آنرا مورد کاشت قرار داد.

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر از نهال گردوهای بسیار محبوب و بی نظیر است که برای مناطق معتدل و سرد می تواند بهترین انتخاب کاشت باشد.نیاز سرمایی بالایی دارد که اگر تامین نشود نمی تواند به آن رشد و بازدهی دلخواه برسد.

نهال گردو کانادایی

از ارقام مناسب کاشت در مناطق خیلی سرد و کوهستانی می توان به نهال گردو کانادایی اشاره کرد.این رقم بسیار پربازده و باکیفیت و مقاوم می باشد.





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر , نهال گردو فرنور ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: